193 - 2001

Oj jösses här måste det blåsas bort lite damm..

Första veckan i skolan efter lovet, de har inte varit allt för jobbigt. Började på tisdagen och sen har jag bara gått 10-12 fram till idag. Ledig i morgon också.. de känns bra!

På tal om i morgon så kommer världens bästa och hälsar på, äntligen :D vi ska göra umeå osäkert!

Sen annars idag så har jag gjort ett försök till att rensa min garderob lite.. blev iaf en hög som nu ligger på golvet.Vet inte riktigt vad jag ska göra av allt.. Har som svårt för att slänga bort grejor men vi får se, kanske kan skänka bort en del till mer behövande.

Idag fick jag även min Big Bang Theory box, med sesong 1-3 <3<3<3 Det är så bra heheh har legat och sett hela dan, blir nog lite mer av den saken alldeles snart!

Pussochhej leverpastej

Kommentarer
Postat av: ethel

Älska big bang theory! <3 (jag är bättre behövande haha! du vet var min postlåda bor xD)

2011-01-21 @ 00:11:13
URL: http://ehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0