195 -0205

Tystnaden sköljer över det lilla rummet på Fysikgränd, och endast tomten är vaken..

Det är alltid en glad överraskning när man går in på sin banksida och ska kolla hur mycket pengar man har kvar, och upptäcker att det är mer än vad man hade förväntat sig. Party på de!

Igår blev en lugn kväll med en massa godis, var nog trött eftersom jag somna efter 11 men sen så har man ju lika mycket djupsömn som en vattenpöl så vid varje litet ljud vaknar man till. Livet är inte lätt hehe.

Det vaknas spännande grejor. På måndag kommer kanske beskedet. Ska inte avslöja något i förvägen men om det är något bra så kanske ni får höra det.

En annan bra grej med att vakna upp idag är att igår så gjorde jag en baugett som väntar på mig i kylen.. ska nog våga mig upp dit nu. Himla äckliga kök, snart slipper jag dig!

Tack och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: emelie

hahahah näe har vi?! Det var ju lite roligt xD

2011-02-07 @ 22:02:18
URL: http://emelieoreskovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0