174 - 2109

HEIUEIHE

Känner mig som en karl, har köpt massa tekniska prylar. Men de är kul!

Senaste köpet blev ett par högtalare till datorn, en mastig bas har den också så nu kan man ju dunka på riktigt, känns rå bra!
Annars så har vi typ 100 grupparbeten just nu, de gillas inte.. men men ser nog snart ljuset. MEN på tal om ljus, imorse när jag skulle till skolan, så började de regna men när jag skulle hem så SPÖregna de verkligen. Jag hade panik stoppa ned mitt paraply och bra var nog de, så jag höll paraplyet i ena handen och släpa cykeln med den andra.. de va inte det smidigaste jag har gjort med tanke på att 50% av vägen hem är uppförs.. dock minst lika jobbigt att försöka styra den i nedförsbacke.. Aja de va ett äventyr.

Ikväll blir de att försöka läsa ca 1000 sidor kurslitterarur.

PUSSHEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0