173 - 1809

HEHEHEH.. Känner mig som hemma när pappa börjar banka med hammaren och borrar i golvet på övervåningen klockan 9 på morgonen. Ja, jag får sova på en madrass i vardagsrummet.. så går det när man flyttar. Men nej jag är inte bitter, känns hemma ändå. Kalle har övertagit mitt rum och även fast de är rätt så lika så känns de så olikt sig.

SEN så spenderade jag halva gårdagen med att pillra på min nya Ipod touch. Världens bästa lilla uppfinning och kalle är kung som laddar hem massa bra musik som jag kan he in på den. GILLAS!
SEN andra halvan av dagen, eller kvällen,  spenderades med min käre fru <3 Kärt återseende och de känns sorgligt att fara härifrån men men mitt boende är öppet i umestaaad :D

SEN så kan jag meddela att idag är en stor dag. Jag har varit Osingel i ett år nu. Låter lite fjuttigt men ändå länge, det ska firas med min partner på någerst vis, tiden går fort alltså :)

HEJE HOHEOHEOEJJ


Kommentarer
Postat av: ethel

Aw! GRATTIS! :D

2010-09-18 @ 12:50:33
URL: http://ehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0