171 - 1409

BACK!

Okej, jag är officiellt sämst på att blogga. Men nu ska jag ta tag i det. Jag har bott i umeå i 14 dagar nu. Det känns som en evighet. Det är mysigt i mitt rum och mina huskamrater är kung. Igår hade vi hus-möte. Vi gjorde revolution och slängde ut den stora äckliga soffan som stog i köket. VI kommer säkert få skit för de, men det var värt de! Det rensades i skåp och det fyndades det ena och de andra, typ kastruller som förmodligen har legat sen 80 talet. De va intressant. Även lite grejor som var oidentifierbara...

Idag så börja vi klockan 1. De är otroligt skönt med sovmorgon, och i morgon är de nå slags sportar dag som är frivillig och då blir det shoppardag för mig iställe.

I helgen bär det av hem till skell, de renoverar tydligen rummen i huset där hemma så det blir hemtrevligt och bra :) LÄNGTA LÄNGTA!

PEACE från UMEYO


Kommentarer
Postat av: ethel

visst har du tatuerat dig din lilla umebo? Får man inte se bild? :D

2010-09-14 @ 15:55:07
URL: http://ehol.blogg.se/
Postat av: ethel

Oh men ännu mer jag vill se då ;) Oh yes, på torsdag klockan två! Det blir två för mig också hehe (A)

2010-09-14 @ 16:59:02
URL: http://ehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0