169 - 0309

VÄNNER; BEKANTA; RANDOMS

Jag är tillbaka. Har inte haft något internet på mitt rum så jag har fått lite spunk men nu är det kirrat. No more ångest över det.
Ja, har då sovit 2 nätter i mitt nya tillhål. Det är ganska litet men med de förutsättningar som den har så är det helt okej.
Första veckan av skolan är också över. Inga lektioner idag, har mest varit grupparbete och sånt men de har varit bra så man lär känna nå folk. Igår drog jag på nollningsgrejs, var förfest hos en som går andra året sen bar det iväg till kareoke klubb. Det var lite kul, var mest som en hockeykör.
Det är kung att bo typ 20 m från ålidhemcentrum. För där finns både ica, coop, krogen krogen och nå pizza place. Och massa studenter!

Har träffa nå folk som bor i samma hus som jag med, de verkar schyssta allihop hittils. Får väl se om de blir nå korridorsfest heheee

Jaaameen... vad mer ska jag berätta... ikväll blir det antingen fotboll på allstar sen utgång eller picknick sen utgång. Får se får see.

HOOJS

KOM Å HÄLSAA PÅÅÅ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0