179 - 1410

VI SER DET SNÖAR

Vaknar upp till att det smattrar mot rutan, förväntar mig det värsta,regn, kollar ut. SNÖ. Måste ju säga att det känns som att bli barn igen när man får se snön för första gången på några månader. Men den känslan försvinner fort i och med att man faktsikt måste ut i detta väder. MEN MEN, ett senare problem.
Kan ju även berätta att jag har varit duktig och börja träna, hela veckan har jag varit aktiv men självklart så vaknar man upp med huvudverk och förstoppad hals i morse.. där rök den lilla kondisen man har lyckats få upp.

Kan även berätta att jag var otroligt duktig igår. Skrev klart en hemtenta, var och spelade volleyboll och satt sedan och skrev en artikel sent in på kvällen. SEN så fick vi tillbaka våran första salstenta (som var sjuukt stor, går inte ens att jämföra med Kuttehitte proven) och vår andra hemtenta. OCH JAG KLARATTTT! Lättnaden var stor så nu kan jag andas på riktigt.

I helgen blir det mys hemma, de ska bli skönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0