177 - 0810

PAH.. Inte går.

Känner att jag inte har så himla mycket att berätta så då blir de som dåligt av de här med bloggandet.
Den här veckan har varit hyffsat lugn, "ledig" ons,tors. Det har varit väldans skönt. Igår så tog jag ett stoooort steg mot mitt nya liv. Köpte gym kort.. japp eller till och med guldkort. På iksu. Som kostar en hel del pengar.. nu måste jag ju masa mig det för att få igen de där. Kommer känna mig som en vilsen räv i vatten.. men de blir nice, får ju förhoppningsvis lite muskler av de hela saatteee.. hehhe

Nääämen om man skulle ta och gå till ica. Måste säga att handla är tusan roligt. skulle lätt kunna bli personlig handlare åt folk!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0