186 - 2011

HIIIIIJ

Man uppskattar verkligen allt hemma när man bor borta. Kom till skellefteå i torsdag så det har blivit en lång helg. Det är härligt när man kan gå på stan och faktiskt känna igen ansikten. Även fast jag inte har mitt eget rum kvar här så är det ändå hemma.

Har strosat på stan och hittat fina skor <3 (ethel jag tror du skulle gilla dom) ska bara försöka överleva i dom också, men om man vill vara fin så får man lida pin. Det var även en random 50% rea på allt på bik bok i torsdags. Då kunde man ju inte låta bli att köpa även fast jag skulle ha köpförbud. Men då tänkte jag, äsch vad tusan, vad ska jag annars ha pengarna till.. kändes som en bra tanke, kanske ångrar mig sen. Men men, idag blir det nog en liten tripp solbacken för att inhandla nödvändigheter för en billig peng.

HA en trivsam dag allihopa :)

Kommentarer
Postat av: ethel

Haha men naw! Få se då ;)

2010-11-20 @ 14:06:09
URL: http://ehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0