132 - 2705

HWEHHEHEHEH LISTA

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? En, om jag inte var kär när jag var liten.. men de borde man ju kanske minnas då?

Vad tycker du om kärlek? Är fin och bra så länge man inte blir sårad eller sårar någon annan.

När kramade du någon sist? iiiii tisdags kanske?

Saknar du någon speciell person? Mamma och pappa hehee laga mat åt mig :)

Har du svårt för att bli kär? Svårt att våga kanske.

Är du singel? nej står stadigt.

När fick du senast en komplimang? Idag, av sandra som gillade min jeansfärlängningssak som egentligen var en kjol hehe



HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Inte så jag minns. Nej.

Gjort något riktigt dumt? Kaaaaanskeee..

Gjort något du verkligen ångrar? Det tror jag nog

Åkt ambulans? nej, vill så gääärna

Gjort nåt olagligt? Heheeee

Fått din mamma att gråta? Hoppas inte det, men kasnke någon gång ?

Slagit ner någon? Hela tiden

Skämts över dina föräldrar? haha vem har inte de?

Sagt jag älskar dig och menat det? jooorå

Tar du droger? ALLTID

Dricker du? jämnt och ständigt

Vilka kläder sover du i? NAKEN hehehe eller i långkalsonger och en t-shirt

Vad hatar du verkligen?
MASKAR, helt sjukt.. huvva

Är du ensam nu? Bara jag och spökena i huset

Vill du gifta dig? Om ett tag så kanske

Vill du ha barn? Ja men storken får komma med det, blir inge av att klämma ut det.



SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Johan

Såg dig gråta? Ingen

Fick dig att gråta? Anonym

Du delade en dricka med? Delade ett mjöklpaket med kalle till middagen?

Du gick på bio med? Shit länge sen, the girls kanske?

Skällde på dig? Ingen som skäller på mig heller

Sa någonting till dig och vad var det? Kalle - HEJ DÅÅÅÅ


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? nej

Kramat någon? inte de närmaste 48 timmarna

Pussat någon? nej

Köpt någonting? ska och handla nu..

Sjungit? Gemensam sång hehehehhe

Saknat någon? Mamma heheheh

JAG HAR:

Digitalkamera? Ja, gubben är trasig

Systemkamera? nej.. fast johan har som jag har nu

Telefon på rummet? i wish

Egen dator? :(

Könssjukdom? nej usch..

Bra kompisar? BÄST I VÄRLDEN :D:D:D:D:D:



MUUUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0