129 - 1805

Att följa en vandrande kottes liv -
Japp, jag fastnade vid fönstret ett bra tag för bara stå och kolla på den dära lilla igelkotten. Den va söt. Den hade inga beskymmer i världen. Förutom att hitta mat. Vilket den faktiskt gjorde, den grävde på ett bra tag. Sen trippade den vidare. Söt var den.

Jag kan ju även meddela att jag har fått en uns av bikinilinjer FEST, eller det fade(ar) kanske lite mer mot de vita men ändå. Seger. Jag kan ju även berätta att detta är en dag som är som vanligt men ändå speciellt. Idag har min man och jag lyckats hålla ihop i 3/4 år. Grattis till oss :)


Kommentarer
Postat av: fru

Grattis till er :)

2010-05-18 @ 20:09:46
URL: http://tenorgirl.blogg.se/
Postat av: ethel

naw grattis :D det är tusan länge! :D

2010-05-18 @ 20:54:55
URL: http://ehol.blogg.se/
Postat av: widde

snyggt jobbat! grattis!=D

2010-05-18 @ 22:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0