97 - 1103

Värst vad tiden går fort.. Idag har jag och frugan varit ute en sväng. Eller rättare sagt på en SECONDHAND TURNÈ. Hur kung är inte de på en skala?
Jo där blev de fynd alltid. 2 Skor följde med min andre part hem. Lyx lyx, mee want. Men pga pengabrist fick jag tygla mina händer. SEN jag har kommit på att de händer MINST en sak varje månad framöver. Nu i mars är det umeå open som gäller. Sen i april är de både påsklov och sen i slutet av april MOTO BOY. LÄNGTA..
Sen i maj så ska päronen till frankrike så då blir det ju fest hela veckan hos oss. Sen är de juni och då tar man studenten. Jösses vad tiden går fort.. MEn men ack man får ta vara på de man har. När man minst anar det så är det borta.

TJING PLING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0