137 - 1506

ZUUUP

Dags att ge sig igång med bloggandet, vi får se hur de går. Iaf, igår var första dagen som arbetssökande och jag gillar inte arbetsförmedlingen, de ska då göra allt krångligt. Men men ledig och fri för tusan. Tyvär så är inte vädret på min sida eller alla andra lediga människors sida heller. Igår spåra det med regn och översvämning. Jag som skulle ta mig från frisören till bilen utan paraply, låt oss säga att frisyren var inget att stoltsera med efter det. Måste ha sett roligt ut. sprang mellan hustak och busshållsplatser. Hemska tider. Men men sommar måste det väl bli ändå.

Sen sååå.. får vi se vad dagen bjuder på. Ett besök på bibblan kanske? Där är det mysigt hehehehe

HOJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0