136 - 0405

HEJ BLOGG BLIGG BLAGG BLÄGG

Idag, är det fredag. Fredag = fest. Fest = fina kläder. Fina kläder = ångest val. Ja ni ser den onda cirkeln, men det gör inget för det ska bli kul ändå. En beryktad klassfest kvällen till ära såhär 7 dagar INNAN STUDENTEN!!

Kan ju också meddela att efter mitt föregående inlägg så har lila färgen i håret lagt sig och faktiskt tagit sig till en rätt fin färg. Dock så kommer jag aldrig ALDRIG någonsin göra om det, inte värt att ha den ångesten att tro att jag kommer måsta ha lila hår på balen och studenten. Men slutet gått allting gått.

Och på tal om hår så har jag även beställt klipptid, blir dock efter studenten. När man inte kan komma ihåg senast man klippte sig så har det nog gått lite för lång tid, don´t you think?
Men kom ändå på idag att jag gillar mitt hår, det är sådär lagom bra på att stajla och har en såndär lagom fin färg just nu. Även lagom fin läng, synd bara att det är slitet men det ska det bli ändring på. Får blir en rejäl genomklippning hos frissan nästa gång inför sommaren.

Jaaa.. så mycket blev det om mitt hår. Lite ego får jag ju vara för det är ju min blogg HA.

Nu ska jag bemöta mitt berg av kläder på mitt rumsgolv. Monstret måste besegras.

Låt oss avsluta detta inlägg med Kent. För jag har kommit på att Kent faktiskt är rätt bra. Fast de gamla skivorna är nog bättre än de nyare. Men tacka vet jag spotify där får man lyssna på vad man vill. HEJSAN HOPPSAN

Kommentarer
Postat av: ethel

Ser framemot att se bilder av dig på bal! :D

2010-06-05 @ 00:10:12
URL: http://ehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0