135 - 0106

GLAD FÖRSTA JUNI

Alltså denna kväll spåra, jag är arg och det här inlägget blir av den värre sorten.

Det började bra, jag skulle duscha. Eftersom jag färgade utväxten för någon dag sen så tänkte jag att då ska jag passa på att göra mitt hår fint och ha i silverschamppp lite extra länge så det blir fint och inte gult. Sagt och gjort, efter ett tag när jag skulle skölja ur håret så bad jag till hårgudarna att det lila skulle försvinna(silverschampoo är en läskig lila färg) vilket det inte gjorde.. Hade fina lila slingor i håret, jag får panik, så jag har i princip stått med huvudet under kranen i flera timmar känns det som och skrubba mitt huvud. Vilket resulterar i det skiftar lite lila nu, dock mindre lila slingor.

Ingen annan i hela världen kanske kommer att se det men jag ser det, heelt sjukt mycket. Sådär lagom bra att förstöra håret inför balen och studentet. I morgon ska det inhandlas ett blondshampoo och det ska gnuggas i sinne..

Blondiner har det inte lätt.

DÖD..

Kommentarer
Postat av: Victoria

2010-06-01 @ 18:53:22
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0