152 - 2707

Kära dagbok!

Tid, är det enda som vi har här i livet. Det enda vi har men som samtidigt är begränsad.Min tid flyger sin kos utan förvarningen. Huxflux så är vi i slutet av juli. Jag har snart jobbat en månad och har bara några veckor kvar. Det känns bra, när tiden flyger iväg sådär. I vissa fall.
Allt jag har gjort är att jobba känns det som, fast det är inget dåligt. Förutom att jag inte hinner men annat. Men men.

Trästock är över, där har jag jobbat. Med nöje. Helt sjukt vad glad jag är över alla människor som är där. Stämningen var på topp.

I helgen är det pdol, det blir kul att få roa sig lite.

Nu håller jag på att bli ett skelett. MAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0