146 - 0407

Hej kära dagbok!

Det kanske är dags att skriva ett riktigt inlägg för engångskull. Tiden rullar på och vi befinner oss nu i början på juli. Juli som är mitt i sommaren, juli som allt händer. Juli där alla festivaler drar igång. Juli där linda faktiskt får ett jobb och kommer att jobba hela sommaren. Japp, ej arbetslös längre. För tillfället så jobbar jag i Bureå åt hemtjänsten. Tror nog de kommer att sluta bra. Men som sagt, jobb hela sommaren resulterar i inte allt för mycket liv. Vi ses den 13 Augusti så att säga. Nä så illa är det inte men nästan, men pengar. De är nice.

Aja för att fortsätta detta inlägg så måste jag ju kommentera vädret. Det är mulet med ack så varmt. Var 27 grader när jag kom ner i morse. Rätt härligt och är ganska glad över att det inte är någon sol ute. Gårdagen skulle bli en beachdag. Men min kära vän och jag blev lurade. Det var molnigt och blåsigt så vi tänkte att inte kan man ligga på stranden en sån dag. Ack så fel vi hade. Men vi for till staden och shoppae loss på rea. Höll även på att strycka med av värmen när solens strålar kom fram. Men de va mys ändå.
Kvällen spenderades med scarface (som inte är scarface längre och har otroligt läkkött. Hon är åter tillbaka till sitt gamla jag)och fru, vi picknicka på en fotbollsplan och sedan för att fortätta i samma rikting så såg vi på fotbolls VM, kvartsfinal spanien - uruguay. Vilken match måste jag säga. Ni som inte såg missade något!

Jahaa.. ja vad mer. Jo om ungefär 3 och en halv timma bär det av mot Bureå för min tredje inskolningsdag-eller kväll. Men ja, de blir bra det.

Tack och hej leverpastej!


Kommentarer
Postat av: Lol

Spanien vs Paraguay måste det väl ändå ha varit?

2010-07-05 @ 01:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0