47 - 2101

WHAT A DAY!

Jisses.. tröttsamt att bara sjunga och spela hela dagen, det ger resultat till en knostrig linda vid matbordet.. AJa. Kan ju meddela att det har varit lite dramatik på skolan, what thousand. S.ws mobil stulen, inte okej någonstans. LÅT DENBAVAA.. köp egna grejor som resten av världen!

Aaahja.. annars så är det lite hysteri över balen känner jag. Jösses, klänning, smink, skor osvosv.. Vars ska detta sluta. Jag ber till alla balgudar att jag kan låna en av moster. Det skulle bli sjukt mycke billigre och jag skulle må lite bättre.

Annars så, FREDAG I MORGON. HALLELULJA. Jag ska hämta ut min klocka också som är klar. Äntligen, den lite ovanliga certinan har fått skruvar.

Till sist. R.I.P gibbe, må himlen ha ett hjul som väntar på dig där uppe.

Kommentarer
Postat av: Jullan

Moster kicki har några klänningar som du kanske skulle gilla :D bara komma ner till mig och pröva dom !!

2010-01-21 @ 20:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0