46 - 2001

YEEEEEEEEEEAA

Nu mina kära vänner ska jag ta och styra upp det här med skriva blogg. Det kanske inte blir kul, det kanske inte blir bra men det är NÅGOT. SÅdetså.. SOm min vän TG skrev i hennes blogg så finns det verkligen lite att skriva om. Men det gör väl inget folk skriver ju om ingenting hela tiden. Och får tillochmed betalt för de i vissa fall.. Sjuka jobb man kan ha nu för tiden. Och på tal om jobb, kanske dags att ta sig i kragen och försöka kirra ett? Borde kanske först skriva ett CV. Det får bli Pr1

Kan jag även säga att på tal om sommar så köpte jag ett par sandaler (vem säger så!??) idag på stan. Ute i god tid och säkerligen ett år försent men äsch, dom va fina saaattee. Och på tal om att köpa saker så ska jag ta tag i att spara pengar, typ lägga undan 500 i månaden och försöka överleva på resten. FÅr se hur det löser sig.

Annars så på tal om överleva så är det onsdag idag, vaknade på en bra sida och har varit på strålande humör idag. Ska nog belöna mig själv genom att baka kakor.

Och på tal om kakor så har jag inte ätit godis.. (godispåse..) sen typ jätte länge tillbaka. WAY TO GO.

Okeeeej, nu har jag skrivit om INGENTING och ska fortsätta göra INGENTING. CURA POSTERIOR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0