35 - 0401

HELÅ

Uppvaknande hos Ögrens med 3 tjejor utsprida på golvet och soffor. Mys. Vaknade även till när pappa ringde och trodde att jag var kidnappad eller fast i en snödriva för att jag inte hade kommit hem. Sorry. Men då vet man ju att de bryr sig iaf. Blev en stanrunda iställe för att vara nyttig och simma. Hitta en jacka som jag trixa till lite nu så den är helt perfekt. Tjäna. Blev även fika på Waynes med en random hopsättning. Mycket trevligt, blev sjukt taggad på kladdkaka så ikväll blir det bakning med kladdis och glass kanske kanske. Myyys, nu vankas fishpins and some potatomush.. (ordet?) JaH, LATERO

Btw, blogg.se vill inte samarbeta med mig. Gillas inte!


Fiiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0