80 - 2102

OH stormy day

Jag tror att ingen har undgått att märka vädret ute. Stick ut näsan och känn om ni inte har de.. Inte okej, typ 20 minus plus himla storm blåst. Vilket gör att de är säkert 40 minus ute. Ibland kan man tro att vi bor i sibirien.

Ja och annars så får man ju ta och gratulera våra starka skidkungar som tog guld och brons inatt. Good job! ni har gjort sverige stolt.
Annars såååå.. träffa jag min gamle kumpan Blues igår, de va mycket trivsamt.
Inte så jätte händelserik helg men de är som skönt.
Idag, söndag, så har vi då "ångestdagen inför veckan", har varit lugnt med såna på sistone men i morgon börjar ju dödsveckorna saatte.. Kanske lika bra att börja plugga lite, ELLER så lägger man sig i sängen och ser film.. Kändes mer inbjudande. Men men we´ll see.

SES ELLER SÅ INTE :)

Med risk för att vara världens äckligaste människa just nu så måste jag ju bara säga att den här låter är ju ändå i topp 3 på finaste ballader. Helt sjukt balladig men ändå, sjukt fin.
Lyssna på körsångarna 2.35 ungefär. HUR snyggt med fallande basgång. GILLAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0