65 - 0802

HEUHDLSUYUFHDUI

HEHU ledig dag idag, hur skönt?! Himla skönt..
Vaknade i skaplig tid och lät som Darth Vader, det gillas. Kvinnligt och bra.
Dagen har inga planer alls, känns bra. Får gå efter det välkända uttrycket Cura Posterior, men det är så jag vill ha det. man skrattar som bara.
På tal om skratt, igår blev det mysfilm med SW och LÖ. Vi såg 500 days of summer. Hur bra var inte den? JÄTTE bra. Varför kan man inte få leva i en film ibland. jag skulle också vilja att musik spelades när jag gick igenom stan en solig dag och sen att alla börjar dansa, hur kung vore inte de på en skala.

Nu ska jag återgå till Landet Ingenstans och Överallt.
FRIDENS LILJOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0