190 - 1922

HALLELULJAH!

Överlevde resan till skell, snöstormen spårade ur och ibland så såg man inte mer än en vit vägg.. Det var även dramatik längst e4an, en lastbil hade vält över i diket så en massa brandmän sprang runt där. Men nu är jag äntligen hemma.

Mors/fars har gjort om sitt sovrum uppe och de blev himlarns fint, och med detta projekt så har även jag fått ett "nytt" rum.. har ju fått sovit nere i vardagsrummet hela hösten. Men nu har jag deras gamla rum och en ny säng. Mitt rum/gäst rum. Men de är bra.

I morgon ska jag försöka ge mig ut på staden och inhandla de sista paketen, kommer nog vara kaos med folk men de blir kul. Då får man lite stämning.

Sen måste man ju passa på att träffa gamla vänner från forna dar. VÄNNER SOM LÄSER DETTA, RING MIG SÅ HÄNGER VI  :D

SES i snöyran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0