189 - 1812

HEHUEHUHE

Lyssnar på musikhjälpen i p3. Har typ lyssnat på de konstant i en vecka. Tycker det är en bra grej, ni som inte har lyssnat, slå på radion och skänk en peng. Känner att dagens goda gärning var de där 50 kr som jag smsade iväg, kändes ändå bra att ge lite även fast man är en fattig student.

Aja hursom.. i morgon bär det av hem till skell, försöker packa ner hela min garderob.. det går inte så bra. Väskan är redan proppfull.. sen om man får paket så ska ju de ner i väskan också på tillbakavägen. Men de löser sig, man vill ju inte stå utan plagg i skell heller så de får bli en proppad väska med kläder och skor.

Måste även dra en fuling och tvätta ikväll efter 10 när tvätttiderna är slut.

Måste ju även säga att jag har varit duktig och storstädat mitt lilla rum så att det är trivsamt när jag kommer tillbaka. Kan ju även tillägga att jag är lite bitter.. min gamla kära klass ES3D ska ha klassåterträff idag. Men eftersom jag inte förnst i morgon befinner mig i skell så missar jag de :(

Men men dags för lite food nu då!

Puss

FINA HEHEHHHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0