188 - 1412

OKEEEEJ, here we go again :)

Ibland får jag ryck och känner att.. joo blogga kanske är kul, blir som taggad när jag kollar på andra bloggar som skriver om mode och grejor, sånt tycker jag är intressant men skulle jag kunna klara de.. vet inte, får kanske testa någon gång men de där med dagens outfit är ju lite skojsamt ändå.

Eh jaa.. nämen livet här i umeå rullar på, vi har börja en kurs som heter produktion för tryckta medier och webb. Det är mycket praktiska grejor och de är roligt, är inte ett big fan av teori direkt. Så vi har fått gjort lite olika tidningslayouter och snart så ska vi få göra en layout till en hemsida. Det lär bli intressant.

Sen kan jag ju svara på frågorna:

1. Hur känns din nya klass jämfört med es3d? Har ni många insiderskämt? någon bs?
Min klass är bra, inte som es3D meeen de är ju svårt att slå :) (ingen bs än så länge men det finns en så skulle kunna vara i klass med denne)
2. Vad gör du en ledig dag när du vilar från pluggandet?
När jag är ledig så försöker jag vara duktig och träna på Iksu, har legat på latsidan men idag var jag där och imorgon nalkas träningsverken. Men de är kul annatrs blir det väl som vanligt, man tar det lugnt, går på stan myser runt
3. Hur ofta pratar du med nån av dina föräldrar?
Hehe jag pratar typ ofta med dom, eller ja.. kanske inte varje dag men några gånger i veckan ändå
4.hur nöjd är du med tillvaron på en skala mellan 1-10 ?
just nu är jag lite less på skola och längtar till jullov och att få träffa gamla vänner men annars så är jag rätt nöjd med tillvaron

NÄMEN hehe fnissar lite själv åt hur seriöst detta inlägg blev men men HE MÅÅÅ VAA :)


HEJDOOOO

Kommentarer
Postat av: emelie

JUST JA! AH, då kan du vara min vän!! :D

2010-12-16 @ 18:48:52
URL: http://emelieoreskovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0