168 - 2908

iiiiiiiiiiiii!

Jag har syndat, men lever nu på shoppingruset!
Det var värt de! Japp ett till par skor.. Men jag har nu lovat att rensa bort lite som jag inte använder. Kanske till och med sälja om någon är intresserad?
Får väl lägga ut nå bilder eller så om jag har några fina som ska bort.

OCH i morgon så börjar skolan, känns himla bra men läskigt och kul på samma gång!
Undra vad de kommer va för folk, men jag hittar iaf till salen vi ska vara i så det känns bra. OCH om 3 nätter så sover jag INTE i mitt rum.. utan mitt andra rum i umestad. Det känns spännande men kul också. Vill göra det fiint och hemtrevligt sen ska jag bjuda alla på Te eller Vatten-oboy. För jag har en egen vattenkokare heheee. Så välkomna och hälsa på mig snart :)

Idag blir det smalmat - PIZZA :D

HIOJS

Kommentarer
Postat av: ethel

Bild på skor tack! ;) Och massor på lägenheten sen också, vill se hur du har det sen :D

2010-08-31 @ 17:30:32
URL: http://ehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0