162 -1508

HELÅ!

I fredags hände det! det var fredag den 13 och jag blev officiellt fri för i sommar! Och det firades med en mysig förfest hos HannaFahlsbrorslägga. Sen bar det av till Åhlenstaket och jag är mäkta imponerad. Kändes som om man hade slungats till en takvåning i ett främmande land någonstans i världen. Det var underbart.
Sen bar det av på äventyr först calles sen olles sen calles igen sen typ frasses. Hann med att träffa kända som okända folk. Mys var det.

I går så mådde jag INTE som jag förtjänade. Jag mådde skit och jag hade ju inte druktigt så mycket.. det gillas inte. Aja det blev iaf god sallad hos forslunds en båttur till Anna-Lena Lund (RANDOM) sen prommis med Blues på kvällN. Somnade som ett litet barn och vaknade av värmebölja i rummet kring halv 9 snåret.. Den här dagen har känns otroligt lång. Men de kan nog vara bra, då hinner man med massor!

PUSS OCH FRED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0