158 - 0808

NU!
hej
Jag ska skriva ett riktigt inlägg idag. Med en massa ord. Jag brukar ju som vara master på de annars också.. inte.

Aja sommaren är iaf snart över och vad har jag gjort egentligen. Jobbat, jobbat och åter jobbat känns de som. Men det finns ljusglimtar. Trästock, pdol. Och en massa mys dagar. Synd att man inte har hunnit umgåst med folk mer, snart flyttar ju alla, inklusive mig själv där. Känns sorgligt på ett sätt men ändå bra, ett nytt kapitel börjar men de betyder inte att man inte kan bläddra tillbaka och minnas och träffa alla igen.

Iaf så i helgen var det mysmiddag hos V som flyttar till Linköping, vilket äventyr och jag kommer att sakna na! Men nu har man ju en anledning att besöka linköping iaf heh. Sen på lördag så jobbade jag delad tur, sen efter jobbet for jag till lisa och linus för att gratta Linus som har fyllt 30, de bjöd på  lite kvällsfika och mys.  Jag fick mig en bebis i knät som somnade sött. Det var mys, då fick jag lite moderskänslor. Vore trevligt med en liten en sålänge den är snäll och man slipper föda ut den.

Idag har jag jobbat, det var världens segaste dag. Ville dö hela tiden. Men nu är de bara 4 dagar kvar, så jag härdar!

Sen blir de äventyr på fredag, längtar:)

FRIDENS LILJOR

känns som tusen år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0