125 - 2804

SIIICKNEEZZZZ

Vårdcentralen känner nog igen oss snart. Typ andra gången på 2 veckor som en av oss barn har åkt dit. Fick en akuttid (det låter ju som en dödsjuk). Har fått 3 stick i armvecket varav två gånger de inte kunde hitta min ådra. Är det bra eller? så jag ser ut som en crackhore med spruthål i armvecken. Thats nice. Fick även stick i fingret. Blir spännande att se vad resultatet blir av min blodförlust som de skickar på labb. Jag gissar på cancer. Febern verkar inte vilja försvinna. Kan dock inte stanna hemma föralltid. Så jag får nog gå med skyddsmask i morgon på skolan ifall det skulle vara något smittsamt. ELLER så sattsar jag på att slicka på alla så alla andra blir sjuka med mig och skolan måste stänga. Onda planer måste smidas...

Annars så är ju allt på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0