115 - 0904

Värst vad tiden springer iväg..

Igår blev det en schtaan sväng med LÖSW, där uträttades ärenden. Köpte nog de konstigaste jag har köpt på ica hittils. En grillpensel. Men den skulle användas till annat. Vilket blev en succé.
På kwells kvisten så tog jag ut Bettan på en premiär tur för iår. Lite stel var hon, men det ska vi nog kunna ordna. Det bars av till den andra delen av denna hood. Där vankas det film. Och inte vilja filmer som helst kan jag meddela.

Annars så kan jag ju säga att vi har inge vatten rinnande i huset idag. Eftersom de håller på att trixa om vattenledningar nedanför så får vi leva cavelife och ha vatten i hinkar för att överleva. Håller inte i längden.

HOJ HEJ

Gangstaahwangstah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0