114 - 0704

HEEEEJÅÅHÅÅÅ

Tillbaka till verkligheten. Känns mycket bra att vara hemma. Fjälluften tar död på en. Det blev att vi for hem en dag tidigare både pga dåligt väder och pga en mus insident. Jag måste berätta. Så här börjar det hela. .
Det är tisdag natt (vid 12 kanske?) och linda har somnat. En Johan rycker tag i linda och väcker henne och säger att det är en mus som är och sprasslar och tuggar på saker på golvet. Ett himla läskgt ljud. Det blev en sömnlös natt av oro för denne lille mus som kunde komma och bita en i tårna. På morgonkvisten iaf har båda lyckats somna och vaknar av att A-K knackar på. En halvvaken linda rör på sig och johan rycker till och tror att det är en mus i sängen. Vad löjlig du är säger linda och lyfter lite på täcket och rycker skrikandes tillbaka för tro det eller ej så sitter det en mus mitt i mellan sängarna under täcket. Alla får panik och hoppar ur sängen och upp på stolar. Linda tar mod till sig och kollar igen, och nog sitter det en liten mus där alltid men som sen smiter iväg. Han var nog bara sällskapssjuk tror jag. Jag kallar den Musse.

Så gick det till och vi packade kvikt ihop grejor och for hem. Som sagt, back in buissnes. SES SNART HÖRRNII

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha!!!!!!!!!! ÄR DU SERIÖS! I SÄNGEN???????

guuuud jag skulle vara skadad för livet!!!

hahaha åh jag dör

2010-04-08 @ 01:40:09
URL: http://sandrawidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0