32 - 3012

ÅR 2009 (troligen världens fattigaste lista)

Årets tv-serie: Greek, Big Bang theory

Årets fest: Hm.. minns typ ingen(beror på?).. SKÄMT, klart jag minns.


Årets stilikoner: lookbook.nu

Årets stilar: Mina stilar? har nog ingen, andras stilar som jag vill ha: Lookbook.nu

Årets pryl: SPOTIFY <3 räknas de som pryl? annars.. sprayfärg har varit en höjdare

Årets plagg: oversize tröja eller leggins kanske?


Årets accessoar:
Klocka eller nå halsbandskrims


Årets ha-begär:
SKOR.. näeeemen.. typ mat?


Årets stad:
Stockholm må då ligga i toppen


Årets bok:
H.P ligger svårslagen i toppen, annars typ.. min tattueringstidning har hängt med

Årets panik: Säkert nå tjoller

Årets sajt: tyyyyp, bloggkoll.se

Årets film: Måste nog säga Stieg Larson filmerna


Bästa parfymen: haha bra killparfym som luktar gott är alltd nice

Bästa shoppingen: STHLM sommaren 2009 <3


Bästa resa:
har tusan inte rest utanför landet, vänta bara 2010 here i come


Bästa uttrycket:
"INTE OKEJ".. fy tusan, de har hållit i sig

Årets drink: SPRIT.. nej skojjas, usch eeh. Mellan mjölk, det röda 1½ liters paketet


Årets artist:
åh en svåring, John Me, NEJ Amos lee typ

Årets låt: svårt.. så svårt, shoreline - Anna ternheim typ

Fem saker som förgyllde mitt 2009:

VEEENNNER

VÄDER

MUUUSIC

BIL

ÄVENTYR

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0