31 - 3012

HEHEHEHHE

Sitter och skrattat lite för mig själv, jo det är sant. Psykfall, jo troligen MEN det kanske har något med shopping att göra. Man känner en slags tillfredsställande känsla. Det gillas. HHEH annars så.. Jo, var i UmeYO today och träffa kusin 1&2 har inte träffat 2an på hur längesomheeelst. Det var lovely. Vi gick runt där på mellandagsrean och gillade läget. Umeå har fina grejor och jag köpte fina saker.

I morgon är det sista dagen NÅGONSIN på 2009. Tänk, never again. Tillbaka till framtiden. 2010 var det alltså, i morgon natt smäller det, inte bara raket utan nya året med. En fullspäckad dag väntas och jag har höga förhoppningar. Myshetsfaktorn kommer vara på topp. Lika bra att avsluta något när man är på topp sägs det ju. Blir nog bra de.

Tänkte dra någon slags standard samanfattning men jag måste nog hitta en lista av något sag för att lyckas med det, jag återkommer. LATERO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0