29 - 2712

SNOW IS FALLIN ON MY HEAD

Alltså snön ja.. haha man kan som bara skratta för det är de ända man har att prata om just nu verkar det som. Men det är ju helt sjukt ändå. Annars så kan man ju skratta lite åt att jag är hemma från lycksele. Jag har då inget att säga om de förutom att ÄNTLIGEN HEMMAAA!! Kan ju säga också att jag fynda sjukt bra saker i farmors källare. TJÄNA, typ massa skor, smycken och nå tröjgrejs. Love it. Gratis är gott.

Igår var det party party och nog var det folk ute alltså. Blev preparty hos nicklas, bra styrt. Sen blev det att ploga sig fram till S8 och tillbringa kweln där. Stötte då på allt möjligt folk. Sen blev det natt prommis till SandraWII.

Nu kommer väl mamma att tvinga mig ut och skotta förmodligen eftersom jag har sluppit undan innan.. Längtar, men man får väl se det som träning.

HÖRES LATERO

Kommentarer
Postat av: Ethel

Sjukt snygg tjej är du :P

2009-12-28 @ 13:48:22
URL: http://ehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0