26 - 2212

BLIGGBLAGG BLLAAA

Härliga tider vi står inför, snön faller neder som om det inte fanns något stopp på i himlen. Nämen det är ju alltid lika nice att dra på sig skoterskorna för att skotta fram bilen, för att sedan överleva kaoset på vägarna. Älska.

På tal om snö. SÅ igår drogs det en repa med Kina för att hämta upp halva befolkningen för att sedan fara till Vitbergsbacken för lite hederlig madrassåkning. Kan ju säga att man känner sig inte ung när man går där, flåsande, upp för backen. Agda 93 säger jag bara.. Men nedför går det bra, mjuk snö som kändes som moln under en när man flög ner för backen. Härliga tider och alla såg ut som snögummor sen!

Kweln avslutades med lite julkalender alá år 2002 tror jag?
Bättre tider förr må jag då säga.

Från mig alla till er alla en riktigt trevlig dag !



Kommentarer
Postat av: linnea

HAHAHAHAHAHAAHAHA

det där va kul

2009-12-22 @ 15:37:00
URL: http://tenorgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0