25 - 2112

DAN FÖRE DAN FÖRE DOPPAREDAN

Det börjar dra ihop sig till jul känner man, stan myllrar av folk med listor och kassar i högsta hugg..
Har inte hunnit skriva något på hela helgen, vad har jag sysslat med..?
I lördags blev det lite julklappsköp och sen lite pepperkaksbak, fulare pepparkakor får man nog leta efter..
I söndags så var det voicebox julkonsert, sjuuukt duktiga är dom.. förstår inte.

Jasi det ena och de andra har hänt i helgen..och ikväll har jag hör rykten om nå tjejmys, blir nog alldeles förträffligt tror jag!

GLAD
DAN FÖRE DAN FÖRE DOPPAREDAN


Your protector - Fleet Foxes
vet inte om jag har lagt upp den här låten, men den tåls att påminnas om iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0