03 - 0112

Kära dagbok!

Idag så har jag varit på skolan.
Det var kul.

Nej jag skojjas det var INTE så himla nice, den dära himla sprutan skulle tas. Måste ju säga att jag inte har tagit någon spruta sedan stelkrampssprutan togs. Och när var det? ca 100 år sedan.
Men minnena sitter kvar.
Fast den här gången så gjorde det inge ont, lite läskig känsla när de sprutar in själva giftet för man känner ju nästan hur det sprids i kroppen, men ja, det var nog läskigare före och efter själva stick händelsen, men efteråt så fick man sitta i ett mysigt litet rum (läs: hall) och dricka äppeldricka och känna sig lite smyg sjuklig när snälla tanter brydde sig om en. Nu inbillar jag mig att jag har alla möjliga sjukdomar och bara tiden kan utvisa resultatet.

MEN tomorrow is a new day, för att citera ett känt band.

Fridens Liljor


Kommentarer
Postat av: ethel

naw mysbild ^^

2009-12-01 @ 23:01:37
URL: http://ehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0